Tuesday, December 24, 2019

Translation Article From English To German Or Russian











About:

ENGLISH:

Welcome to my new gig. Are you looking for a high quality translator? you're in the right place.
If you write a English paper, I can help you to translate it into German or Russian. I offer the utmost seriousness in all my work. All of my buyers will be  100% satisfied.
Don't hesitate to contact me if you have any questions. I am looking forward to work with you!


@@@@@@@@@ THANK YOU @@@@@@@@@


GERMAN:

Willkommen zu meinem neuen Auftritt. Suchen Sie einen qualitativ hochwertigen Übersetzer? Sie sind am richtigen Ort.
Wenn Sie eine englische Arbeit schreiben, kann ich Ihnen helfen, sie ins Deutsche oder Russische zu übersetzen. Ich biete bei all meiner Arbeit äußerste Ernsthaftigkeit. Alle meine Käufer werden zu 100% zufrieden sein.
Zögern Sie nicht, mich zu kontaktieren, wenn Sie Fragen haben. Ich freue mich darauf, mit Ihnen zu arbeiten!


RUSSIAN:

Добро пожаловать на мой новый концерт. Вы ищете переводчика высокого качества? ты в правильном месте.
Если вы пишете английскую газету, я могу помочь вам перевести ее на немецкий или русский язык. Я предлагаю предельную серьезность во всей моей работе. Все мои покупатели будут довольны на 100%.

Reviews


: : : : :


No comments:

Post a Comment