Tuesday, February 18, 2020

Vertaal Nederlands Naar Engels En Vice Versa











About:

Hoihoi! Mijn naam is Annie (Annemiek). Ik ben een jonge, enthousiaste en gedreven freelance tekstschrijver en vertaler. De afgelopen jaren, heb ik naast Engels lesgeven gewerkt aan verschillende vertaal opdrachten, denk aan reis blogs, artikelen voor tijdschriften en het internet, CV's, sollicitatie brieven en Mijn ervaringen komen vooral voort uit het schrijven en vertalen van blogs, artikelen, sollicitatiebrieven en CV's, etc. Desondanks ben ik altijd opzoek naar nieuwe uitdagingen en ontwikkelingen en kijk daarom uit naar jouw opdrachten! 

Neem gerust contact op voor projecten groter dan het vermelde woorden aantal. 



Hi there! My name is Annie. I am a young, enthusiastic and driven freelance author and translator. The past few years, next to teaching English, I've worked on many translation projects such as travel blogs, magazine and web articles, resumes, cover letters and creative writing. I am however always trying to expand my skills and knowledge and look forward to any challenge you can throw my way.

Don't hesitate to contact me for projects bigger than the mentioned word count.



Reviews


Seller's Response:

Perfect! Thanks.

Seller's Response:

Uitstekende vertaling! Ook erg meedenkend bij het vertalen van het document. Erg tevreden!

Seller's Response:

Dank je wel Thygo, erg fijn samengewerkt!

:

She was very fast with delivery and the translation was perfectly done. Thank you Anniedunhof.

:

Thank you for your kind words! Hope to work again with you soon :)




No comments:

Post a Comment