Thursday, March 26, 2020

Translate Hungarian To English I Eng To Hun Native Hungarian











About:

I offer professional translation services Eng-Hun -Eng


I am a native speaker,Hungarian born.A trained professional in languages 
I have a university degree in foreign languages,and within the few online translators with a Cambridge degree
I'm highly accurate and time efficient
I have several years of experience in translation,in small and big projects


I'm open in translating any topic.Please contact me before placing an order,so I can assess the complexity of the text and discuss details
I will be happy to do a sample from your text if needed


Professzionális fordítási szolgáltatásokat kínálok Angol-Magyar nyelvpárban


Magyar anyanyelvű és születésű vagyok,idegen nyelvekben képzett szakember
Egyetemi diplomám van idegen nyelv ismeretekben,különösképpen Német-Angol nyelvpárban,azon néhány online fordító között vagyok,akik Cambridge-fokozati diplomával rendelkeznek.
Pontos és időhatékony vagyok
Több éves tapasztalattal rendelkezem a fordítás terén
Dolgoztam kis- és nagyprojekteken is


Nyitott vagyok bármilyen téma fordításában,
Kérem, lépjen kapcsolatban a megrendelés előtt,hogy felbecsülhessem a szöveget,és hogy megbeszélhessük a részleteket

Ha szükséges,örömmel forditok le egy kis részt a szövegből 

Reviews


:

great job!

:

Great work! Accurate Translation

:

all is ok no problem

:

Perfect and fast work. In mirror translation, I was able to check that everything was fine. And I got a nicely edited word file. Thanks for.

:

Great quality work and timely. Would buy again. Thank you.




No comments:

Post a Comment