Tuesday, March 31, 2020

Translate 500 Words From English To German











About:

English:

I am a translator with excellent knowledge and 5 years interpreting experience in English, German and Bosnian/Serbian/Croatian language. Client satisfaction and quality work are my top priorities. Until now I have surely completed hundreds of own translations: websites, games, medical books, apps, brochures, blog posts, social marketing campaigns, handwritten texts, old letters...

100% satisfaction and efficiency guarantee or money back.

Contact me for custom quotes for any kind of order.

Looking forward to working for you! 

Deutsch:

Ich bin eine Übersetzerin mit hervorragenden Kenntnissen und 5-jähriger Erfahrung in der Interpretation von Englisch, Deutsch und Bosnisch/Serbisch/Kroatisch. Kundenzufriedenheit und Arbeitsqualität sind meine Top-Prioritäten. Bis jetzt habe ich sicherlich Hunderte von eigenen Übersetzungen vollendet: Webseiten, Spiele, medizinische Bücher, Apps, Broschüren, Blogbeiträge, Social-Marketing-Kampagnen, handgeschriebene Texte, alte Briefe...

100% Zufriedenheitsgarantie und Effizienz oder Geld zurück.

Kontaktieren Sie mich falls Sie kundenspezifische Wünsche für jede Art von Aufträg haben.

Ich freue mich auf unsere Zusammenarbeit!

Reviews


Seller's Response:

Great job!

Seller's Response:

Thanks again! Greetings!

Seller's Response:

Super Übersetzung. Danke!

Seller's Response:

Danke Ihnen

:

Fast & accurate, well done!




No comments:

Post a Comment